BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Lach Michał, Dowejko Marta
Title
Marketing interaktywny dóbr trwałych
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 15-20
Keyword
Marketing internetowy, Internet, Dobra konsumpcyjne
e-marketing, Internet, Consumer goods
Abstract
Dobra trwałego użytku obejmują szereg produktów w tym również niektóre dobra luksusowe: rzeczy, które ludzie kupują, kiedy mają dodatkowe pieniądze. Dobra trwałe to trzecia po motoryzacji i komputerach branża według kryterium konieczności realizowania online funkcji informacyjnej. Dla ich producentów bardzo istotne jest dotarcie z informacją do konsumentów. Zaprezentowano wiedzę na temat mechanizmów działających na rynku dóbr trwałych. Wiedza ta pomogła w zdefiniowaniu rekomendacji dla producentów budujących swoją markę również w internecie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu