BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Grzesiuk Aleksandra
Title
Sekrety rozmowy z klientem
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 34-37
Keyword
Psychologia biznesu, Psychologia sprzedaży, Zawód sprzedawcy, Komunikowanie w biznesie, Komunikowanie skuteczne
Business psychology, Sales psychology, Profession of a seller, Business communication, Effective communication
Abstract
Tajniki sztuki sprzedaży koncentują się głównie wokół dwóch filarów: oferty firmy i umiejętności interpersonalnych sprzedawcy. Profesjonalny sprzedawca doskonale orientuje się w marketingowych i technicznych aspektach swojej oferty, oraz także jest mistrzem sztuki komunikacji. Przedstawiono różnice między skuteczną i nieskuteczną komunikacją, bariery procesu komunikacji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu