BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Title
Wystawy i targi w opinii profesjonalistów
Source
Marketing w Praktyce, 2004, nr 11, s. 61-66
Keyword
Targi, Wystawy, Marketing wystawienniczy, Badania ankietowe
Fair, Exhibitions, Exhibit marketing, Questionnaire survey
Abstract
Wyniki badań imprez wystwienniczych B2B (business-to-business) przeprowadzonych w latach 2003 i 2004 z inicjatywy Centrex Union (Związek Międzynarodowych Statystyk Targowych) w pięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej (Czechy, Polska, Słowacja, Ukraina, Węgry). Przedstawiono również ranking narzędzi marketingowych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu