BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Matlock Carol, Tiplady Rachel
Title
Znane marki w odwrocie
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 74-75
Keyword
Marketing, Handel, Marka handlowa, Sieci handlowe, Marka produktu, Sklepy dyskontowe
Marketing, Trade, Private label, Chain stores, Product brand, Discount trade
Note
Zawiera wykres: udział towarów marek własnych w sprzedaży detalicznej w 2004 roku.
Abstract
Ekspansja własnych wyrobów sieci detalicznych sprawia, że w Europie spada sprzedaż markowych produktów. Gwałtowna ekspansja sklepów dyskontowych zwiększyła sprzedaż marek własnych wytwarzanych przez firmy z tzw sektora private label. Firmy takie jak np. McBridge wytwarzają towary, które europejskie sieci detaliczne sprzedają pod własnymi markami.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu