BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Śpiewla Krzysztof, Michalik Robert
Title
Warto wydać, żeby zarobić
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 4 (168), s. 40-41
Keyword
Kampanie reklamowe, Reklama, Promocja produktu, Promocja
Advertising campaign, Advertising, Product promotion, Promotion
Abstract
Scenariusze kampanii reklamowych dla małej firmy produkcyjnej według specjalistów z agencji Schulz. Ma to na celu pokazanie, jak racjonalnie wydać pieniądze, by nakłady się zwróciły. Chodzi też o to, by ich rady dały się, całkowicie lub częściowo, zastosować przy promocji produktów z innych branż.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu