BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Styczek Dariusz
Title
Wszystko jest Tesco
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 7 (171), s. 76-77
Keyword
Marketing, Handel, Marka produktu, Sieci handlowe
Marketing, Trade, Product brand, Chain stores
Abstract
Marki własne zwiększają obroty sieci handlowych o jedną trzecią. Inwazja marek własnych na sklepowych półkach - zdaniem specjalistów - dopiero się zaczęła. Jak daleko może się posunąć? Nawet do jednej trzeciej asortymentu. Marki własne w Polsce są tańsze od markowych o jedną trzecią, w Europie zwykle o jedną szóstą, a w USA nawet o jedną czwartą. Zdaniem Krzysztofa Najdera, markę własną wprowadza się do sprzedaży z dwóch zasadniczych powodów: sieć ma większe możliwości kreowania wizerunku, a następnie sterowania nim, zmniejsza się w ten sposób dominację produktów markowych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu