BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Zeller Paweł
Title
Jakość usług edukacyjnych z perspektywy klienta
Source
Problemy Jakości, 2004, nr 10, s. 20-23
Keyword
Jakość usług, Jakość kształcenia, Ocena jakości
Quality of services, Quality education, Quality assessment
Abstract
Redefinicja roli studeta z odbiorcy w klienta oraz docenianie jego opinii jest jednym z aspektów doskonalenia jakości uczelni. Przedstawiono podział jakości usług kształceniowych oraz czynniki decydujące o jej ocenie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. R. Johnson, G. Clark, Service Operations management, Person Education, Harlow, 2001, s. 90.
  2. M. Ratajczak, Elementy zapewnienia jakości studiów wyższych z zakresu ekonomii i zarządzania, Materiały konferencyjne pod red. J. Dietla, "Podniesienie jakości studiów warunkiem przetrwania i rozwoju na rynku usług edukacji wyższej, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Łódź 2001, s. 114.
  3. K. Rogoziński, Nowy marketing usług, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2000, s. 211.
  4. R. Wroński, "Szkoła wyższa jako instytucja świadcząca usługi i zarządzana przez jakość" w: Jakość kształcenia w szkole wyższej ..., op. cit. s. 42-43.
  5. S. Wlazło, "Co oznacza jakość w edukacji"; Vademecum menedżera oświaty; red. Cz. Plewka, H. Bednarczyk; Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Kadr Instytutu Technologii Eksploatacji, Radom 2001, s. 45.
  6. P Seldin, The use and abuse of student taings of instructions, The Chronicle of Higher Education, July 1993, w: Ch. Emry, T. R. Kramer, R. G. Tian, Returns to academic standards: a critique of student evaluations of teaching effectiveness, Quality Assurance in Education, vol. 11 number 1, 2003 s. 37
  7. M. Trow, Managerialism and the academic profession: Quality and control, Higher Education Report No. 2, London: Quality Support Center, w: J. Newton, Barriers to effective quality management and leadership: Case study of two academic departments, Higher Education - The International Journal of Higher Education and Educational Planning, vol. 44 number 2, 2002, s. 186.
  8. R Zeller, Marketingowe zarządzanie uczelnią wyższą, materiały konferencyjne pod red. K. Rogozińskiego, Marketing usług profesjonalnych, Z-d Poligraficzny MARS GRAF M.R. Sójka, Poznań 2002, s. 172.
Cited by
Show
ISSN
0137-8651
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu