BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Matusiak Marek
Title
Czy jesteś gotowy?
Source
Bank, 2005, nr 9, s. 46-47
Keyword
Marketing bankowy, Sektor bankowy, Struktura produktu, Produkty bankowe, Usługi bankowe, Marka banku
Bank marketing, Banking sector, Product structure, Bank product, Banking services, Bank brand
Abstract
Po wstąpieniu Polski do Unii Europejskiej radykalnie zmienia się struktura usług oferowanych przez banki i inne instytucje finansowe. Powinny być one przygotowane do zmiany strategii rynkowej i marketingowej. W artykule omówiono kilka czynników, które mogą mieć decydujące znaczenie w tym zakresie. Są to m.in. klimat do tworzenia nowych produktów, posługiwanie się markami firmowymi, pokonanie bariery psychologicznej przeciwko wprowadzeniu jakiejś oryginalnej cechy produktu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-9125
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu