BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Binsztok Aleksander
Title
Obsługa klienta z perspektywy nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii informacyjnych
The Customer's Service from the Perspective of the Modern Solutions in the Range of Information Technologies.
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1132, s. 37-48, tab., bibliogr. 6 poz.
Issue title
Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
Keyword
Zarządzanie wiedzą, Merchandising, Programy lojalnościowe, Obsługa klienta
Knowledge management, Merchandising, Loyalty programs, Customer service
Note
summ.
Abstract
Omówiono narzędzia komunikowania w programach lojalnościowych, zmiany technologiczne w zakresie merchandisingu, obsługę klienta opartą na wiedzy oraz etapy procesu tworzenia wartości dodanej dla klienta. Poruszono problematykę kooperacji konkurentów w pewnym zakresie. Wskazano także najistotniejsze, zdaniem autora, reguły, które powinni mieć na uwadze menedżerowie odpowiedzialni za kompleksową obsługę klientów.

In this article the author describes such new solutions in the range of the client's services as: knowledge management the ways of building the systems of loyalty with customers, using modern information technologies in contacts with clients, new standards in merchandising and cooperation. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Chapman D., Kozielski R., Marketing oparty na wiedzy, "Marketing w Praktyce", 2004, nr 3.
  2. Konkurent jako kooperant, "Zarządzanie na Świecie" 2004, nr 8.
  3. Koźmiński A., Zarządzanie w warunkach niepewności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
  4. Michalik P., Źródła lojalności, "Marketing w Praktyce" 2004, nr 4.
  5. Ridderstrale J., Nordstrom K., Funky biznes, WIG-Press, Warszawa 2001.
  6. Szatyński T., Sam w supersamie, "CHIP" 2004, nr 5.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu