- Author
- Binsztok Aleksander
- Title
- Obsługa klienta z perspektywy nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii informacyjnych
The Customer's Service from the Perspective of the Modern Solutions in the Range of Information Technologies. - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1132, s. 37-48, tab., bibliogr. 6 poz.
- Issue title
- Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
- Keyword
- Zarządzanie wiedzą, Merchandising, Programy lojalnościowe, Obsługa klienta
Knowledge management, Merchandising, Loyalty programs, Customer service - Note
- summ.
- Abstract
- Omówiono narzędzia komunikowania w programach lojalnościowych, zmiany technologiczne w zakresie merchandisingu, obsługę klienta opartą na wiedzy oraz etapy procesu tworzenia wartości dodanej dla klienta. Poruszono problematykę kooperacji konkurentów w pewnym zakresie. Wskazano także najistotniejsze, zdaniem autora, reguły, które powinni mieć na uwadze menedżerowie odpowiedzialni za kompleksową obsługę klientów.
In this article the author describes such new solutions in the range of the client's services as: knowledge management the ways of building the systems of loyalty with customers, using modern information technologies in contacts with clients, new standards in merchandising and cooperation. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Chapman D., Kozielski R., Marketing oparty na wiedzy, "Marketing w Praktyce", 2004, nr 3.
- Konkurent jako kooperant, "Zarządzanie na Świecie" 2004, nr 8.
- Koźmiński A., Zarządzanie w warunkach niepewności, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2004.
- Michalik P., Źródła lojalności, "Marketing w Praktyce" 2004, nr 4.
- Ridderstrale J., Nordstrom K., Funky biznes, WIG-Press, Warszawa 2001.
- Szatyński T., Sam w supersamie, "CHIP" 2004, nr 5.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
- Language
- pol