BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Perechuda Kazimierz
Title
Poszerzone łańcuchy wiedzy jako podstawa współpracy między firmą a klientem
Extended Knowledge Chains as the Basis for the Cooperation between Company and Client.
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2006, nr 1132, s. 184-189, rys., bibliogr. 4 poz.
Issue title
Koncepcje, modele i metody zarządzania informacją i wiedzą
Keyword
Zarządzanie wiedzą, Strategia obsługi klienta, System informacyjny przedsiębiorstwa
Knowledge management, Customer service strategy, Information system of enterprises
Note
summ.
Abstract
Zaprezentowano hipotezy dotyczące zarządzania wiedzą, statyczne i dynamiczne podejście do tworzenia wiedzy, poszerzone łańcuchy wiedzy oraz rolę przedsiębiorstw w tworzeniu lokalnych społeczności wiedzy.

The paper presents: - the new hypothesis of knowledge management, - the statical and dynamical approach in the knowledge creation, - the subprocesses of extended knowledge chain, - the role of company in the creation of local knowledge society. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Davenport Th.H., Probst G.J.B. (red.), Knowledge Management Case Book, Siemens, John Wiley and Sons, Erlangen 2002.
  2. Meissner K., Engelien M (red.), Virtuelle Organization und Neue Medien, Technische Universität Dresden, Dresden 2005.
  3. Perechuda K., Dyfuzja wiedzy w przedsiębiorstwie sieciowym, AE, Wrocław 2005.
  4. Perechuda K. (red.), Zarządzanie wiedzą w przedsiębiorstwie, PWN, Warszawa 2005a.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu