BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Jaworowska-Obłój Zofia, Olszańska Justyna, Stefański Rafał, Kiljańska Małgorzata
Title
Nie ma biznesu bez emocji
Source
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 6, s. 36-39
Keyword
Inteligencja emocjonalna, Efektywność przedsiębiorstwa, Kompetencje, Szkolenie biznesowe
Emotional intelligence, Enterprise effectiveness, Competences, Business training
Note
Zawiera schemat projektu badawczego w AstraZeneca
Company
AstraZeneca Pharma Poland
Abstract
W artykule przedstawiono znaczenie inteligencji emocjonalnej dla efektywności biznesowej na przykładzie programu badawczo-rozwojowego w firmie AstraZeneca Pharma Poland. W ramach programu szukano odpowiedzi, czy i w jakim stopniu inteligencja emocjonalna wpływa na efektywność pracowników i biznesu, czy można ją rozwijać w warunkach organizacyjnych w stopniu gwarantującym perspektywy zwrotu z inwestycji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. D. Goleman, R. Boyatzis, A. McKee, Naturalne przywództwo. Jacek Santorski Wydawnictwo Biznesowe, Wrocław-Warszawa 2002; C. Cherniss, D. Goleman 9red.). The Emotionally Intelligent Workplace. Jose-Bass: San Francisco 2001.
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu