- Author
- Szwałek Krzysztof
- Title
- Podrywanie klienta
- Source
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 36-38
- Keyword
- Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Marketing, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing, Customer satisfaction management, Small business - Abstract
- Programy lojalnościowe wprowadza się w celu utrzymania przy sobie klienta, gdyż jest to taniej dla firmy niż zdobycie nowego. Lojalny klient zapewnia wysokie dochody- kupuje często i sporo wydaje. Karty rabatowe, mailingi - tak małe i średnie firmy zdobywają lojalnych klientów. Popełniają jednak przy tym błędy.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol