BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szwałek Krzysztof
Title
Podrywanie klienta
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 36-38
Keyword
Programy lojalnościowe, Lojalność klientów, Marketing, Zarządzanie zadowoleniem klientów, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Loyalty programs, Customer loyalty, Marketing, Customer satisfaction management, Small business
Abstract
Programy lojalnościowe wprowadza się w celu utrzymania przy sobie klienta, gdyż jest to taniej dla firmy niż zdobycie nowego. Lojalny klient zapewnia wysokie dochody- kupuje często i sporo wydaje. Karty rabatowe, mailingi - tak małe i średnie firmy zdobywają lojalnych klientów. Popełniają jednak przy tym błędy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu