- Author
- Szwałek Krzysztof
- Title
- Podrywanie klienta
- Source
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 36-38
- Keyword
- Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Marketing, Małe i średnie przedsiębiorstwa, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Customer loyalty, Loyalty programs, Marketing, Small business, Customer satisfaction management - Abstract
- Programy lojalnościowe wprowadza się w celu utrzymania przy sobie klienta, gdyż jest to taniej dla firmy niż zdobycie nowego. Lojalny klient zapewnia wysokie dochody- kupuje często i sporo wydaje. Karty rabatowe, mailingi - tak małe i średnie firmy zdobywają lojalnych klientów. Popełniają jednak przy tym błędy.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol