BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szwałek Krzysztof
Title
Zrób to sam!
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 40-41
Keyword
Lojalność klientów, Strategia marketingowa, Programy lojalnościowe, Marketing, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Customer loyalty, Marketing strategy, Loyalty programs, Marketing, Small business
Abstract
Jak przyciągnąć i utrzymać klienta? Dobór najskuteczniejszych narzędzi lojalnościowych zależy od rodzaju prowadzonego biznesu. Bardzo ważne jest aby o swoich klientach wiedzieć jak najwięcej. Im wierniejszy klient tym bardziej trzeba się starać, by nie zmienił przyzwyczajeń. Artykuł przedstawia w skrócie, jak w małej i średniej firmie wychowywać sobie lojalnych klientów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu