- Author
- Szwałek Krzysztof
- Title
- Zrób to sam!
- Source
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 40-41
- Keyword
- Lojalność klientów, Strategia marketingowa, Programy lojalnościowe, Marketing, Małe i średnie przedsiębiorstwa
Customer loyalty, Marketing strategy, Loyalty programs, Marketing, Small business - Abstract
- Jak przyciągnąć i utrzymać klienta? Dobór najskuteczniejszych narzędzi lojalnościowych zależy od rodzaju prowadzonego biznesu. Bardzo ważne jest aby o swoich klientach wiedzieć jak najwięcej. Im wierniejszy klient tym bardziej trzeba się starać, by nie zmienił przyzwyczajeń. Artykuł przedstawia w skrócie, jak w małej i średniej firmie wychowywać sobie lojalnych klientów.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol