BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szwałek Krzysztof
Title
Policz, abyś nie stracił
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 44-45
Keyword
Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Budowanie lojalności klienta, Inwestycje własne przedsiębiorstwa, Koszty w przedsiębiorstwie, Marketing, Strategia marketingowa
Customer loyalty, Loyalty programs, Cultivation customer loyalty, Company's own investments, Costs in companies, Marketing, Marketing strategy
Abstract
Program lojalnościowy może być za drogi, jednakże łatwiej oszacować koszt takiego programu niż płynące z niego zyski. A najbardziej kosztowne są błędy. Decydując się na wprowadzenie programu lojalnościowego do firmy warto zaznajomić się z radami ekspertów co do wyboru odpowiedniego programu, ograniczenia kosztów itp.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu