- Author
- Szwałek Krzysztof
- Title
- Policz, abyś nie stracił
- Source
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 8 (172), s. 44-45
- Keyword
- Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Budowanie lojalności klienta, Inwestycje własne przedsiębiorstwa, Koszty w przedsiębiorstwie, Marketing, Strategia marketingowa
Customer loyalty, Loyalty programs, Cultivation customer loyalty, Company's own investments, Costs in companies, Marketing, Marketing strategy - Abstract
- Program lojalnościowy może być za drogi, jednakże łatwiej oszacować koszt takiego programu niż płynące z niego zyski. A najbardziej kosztowne są błędy. Decydując się na wprowadzenie programu lojalnościowego do firmy warto zaznajomić się z radami ekspertów co do wyboru odpowiedniego programu, ograniczenia kosztów itp.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol