BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nizińska Katarzyna
Title
Planuj reklamę jak King
Source
Marketing w Praktyce, 2005, nr 3, s. 23-25
Keyword
Reklama, Kampanie reklamowe, Planowanie reklamy, Strategia reklamy
Advertising, Advertising campaign, Advertising planning, Advertising strategy
Abstract
Jak opracować kampanię reklamową, która odniesie sukces. Przedstawiono metodę powtarzalnego sposobu postępowania w celu uzyskania informacji niezbędnych do opracowania strategii działalności reklamowej, opracowaną przez Stevena Kinga. Metoda ta występuje pod nazwą "kołowy cykl planowania S. Kinga". Jako przykład zastosowania tej metody obrano strategię kampanii reklamowej soków Paola firmy Paola Sp. z o.o.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu