BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Czyż-Gwiazda Ewa
Title
Benchmarking, podnosi konkurencyjność (cz.I)
Source
Marketing w Praktyce, 2005, nr 4, s. 16-18
Keyword
Benchmarking, Przedsiębiorczość, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Doskonalenie organizacji, Metody doskonalenia organizacji, Konkurencyjność przedsiębiorstwa
Benchmarking, Entrepreneurship, Enterprise management, Organisation improving, Methods for improving the organization, Enterprise competitiveness
Abstract
Artykuł otwiera cykl poświęcony benchmarkingowi. Benchmarking jest metodą poszukiwania wzorcowych sposobów postępowania, umożliwiających osiąganie najlepszych wyników poprzez uczenie się od innych. W niniejszej części przedstawiono fazy tego procesu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu