BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szozda Natalia
Title
Zmiany w strategii produkcji i dystrybucji rowerów
Source
Gospodarka Materiałowa i Logistyka, 2004, nr 8, s. 15-17
Keyword
Produkcja przemysłowa, Rynek jednośladów, Rynek rowerów, Sprzedaż produktu, Konkurencja rynkowa, Konkurencyjność, Metoda Just in Time, Łańcuch dostaw
Industrial production, Single-track vehicles market, Bicycles market, Product sales, Market competition, Competitiveness, Just in Time method, Supply chain
Abstract
Poszukując możliwości dotarcia do klienta, producenci dostrzegli zasadność przygotowywania produktu na jego indywidualne życzenie. Dzięki temu są w stanie utrzymać stałych klientów, a być może zdobyć również nowych. Wiąże się to z przesunięciem pewnych elementów procesu produkcyjnego (najczęściej złożenia produktu) do zadań realizowanych przez jednostki handlowe. Obecnie producenci wytwarzają elementy składające się na dany produkt, a jednostki w dalszych ogniwach łańcucha dostaw zajmują się ich składaniem. Autorka opisuje ten proces na przykładzie rynku rowerów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1231-2037
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu