- Author
- Mokrysz Katarzyna, Mokrysz Adam
- Title
- Marka jako kluczowy czynnik sukcesu
- Source
- Nowe Życie Gospodarcze, 2005, nr 12, s. 14-16
- Keyword
- Wartość przedsiębiorstwa, Marka przedsiębiorstwa, Wartość marki
Enterprise value, Enterprise's brand, Brand value - Abstract
- Dotychczasowe mocne podstawy przewago konkurencyjnej oparte na takich założeniach, jak niskie koszty oraz innowacyjne rozwiązania, tracą znaczenie. Rośnie natomiast ranga tzw. miękkich umiejętności i atrybutów, takich jak wiedza marketingowa, dostęp do kanałów dystrybucji, a także marka. Marka zajmuje wśród aktywów niematerialnych czołowe, a często najważniejsze miejsce z punktu widzenia zdolności do tworzenia wartości firmy.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1234-5784
- Language
- pol