BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mokrysz Katarzyna, Mokrysz Adam
Title
Marka jako kluczowy czynnik sukcesu
Source
Nowe Życie Gospodarcze, 2005, nr 12, s. 14-16
Keyword
Wartość przedsiębiorstwa, Marka przedsiębiorstwa, Wartość marki
Enterprise value, Enterprise's brand, Brand value
Abstract
Dotychczasowe mocne podstawy przewago konkurencyjnej oparte na takich założeniach, jak niskie koszty oraz innowacyjne rozwiązania, tracą znaczenie. Rośnie natomiast ranga tzw. miękkich umiejętności i atrybutów, takich jak wiedza marketingowa, dostęp do kanałów dystrybucji, a także marka. Marka zajmuje wśród aktywów niematerialnych czołowe, a często najważniejsze miejsce z punktu widzenia zdolności do tworzenia wartości firmy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1234-5784
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu