BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bednarek Maciej
Title
Uwaga! Nadchodzi dziwny klient!
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 10 (174), s. 58-59
Keyword
Marketing, Mystery Shopping, Badania marketingowe
Marketing, Mystery Shopping, Marketing research
Abstract
Inwestycja w mystery shopping szybko się nie zwróci. Potrzeba na to miesięcy a nawet lat. - Rynek ten stale się w Polsce rozwija i obejmuje kolejne branże. Badania, które początkowo służyły głównie ocenie procesu obsługi klienta indywidualnego, są coraz częściej wykorzystywane do oceny jakości obsługi klientów biznesowych. Badanie mystery shhoping jest nazywane batem na nieuczciwych sprzedawców.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu