BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Soboń Magdalena
Title
Marketing w przemyśle mięsnym
Marketing in meat processing industry
Source
Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, 2005, nr 8, s. 72-79, przypisy
Keyword
Marketing, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Przemysł mięsny
Marketing, Marketing concept of the company, Enterprise management, Meat industry
Note
streszcz., summ.
Abstract
Autor porusza temat, iż na trudnym rynku mięsa i jego przetworów mogą się rozwijać tylko firmy, które są w stanie rozpoznać potrzeby klientów, przygotować i wypromować własne silne marki, stworzyć sprawne kanały dystrybucji. Ich sukces rynkowy zależy też od doskonalenia produktów, obniżki kosztów, sprawności logistycznej oraz partnerskiej współpracy producentów i silnych dystrybutorów.

In such a difficult branch as meat processing only enterprises which are able to recognise customers' needs, prepare and promote own strong brands and create efficient distribution channels can further develop. The market success depends also on excelling product offer, cost reduction, logistic efficiency as well as partnership co-operation between producers and strong distributors.(original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-6846
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu