- Author
- Bilewicz-Bandurska Dorota
- Title
- Okazje ze szklanego ekranu
- Source
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 11 (175), s. 52-53
- Keyword
- Reklama telewizyjna, Promocja sprzedaży, Przedsiębiorstwo handlowe, Telezakupy
Television advertising, Selling promotion, Commercial enterprises, Teleshopping - Note
- Zawiera tabelkę: Oglądalność programów telezakupowych
- Company
- Mango
- Abstract
- Mimo że oferta telesklepów jest dość egzotyczna, rośnie zainteresowanie tą formą zakupów. Telezakupowy rynek dzieli między siebie dwóch dużych graczy: Telezakupy Mango z Sopotu, właściciel całodobowego kanału telewizyjnego, i poznański TV Promotion Direct, w telewizji występujący pod nazwą TV Market - Top Shop.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol






