BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bilewicz-Bandurska Dorota
Title
Okazje ze szklanego ekranu
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 11 (175), s. 52-53
Keyword
Reklama telewizyjna, Promocja sprzedaży, Przedsiębiorstwo handlowe, Telezakupy
Television advertising, Selling promotion, Commercial enterprises, Teleshopping
Note
Zawiera tabelkę: Oglądalność programów telezakupowych
Company
Mango
Abstract
Mimo że oferta telesklepów jest dość egzotyczna, rośnie zainteresowanie tą formą zakupów. Telezakupowy rynek dzieli między siebie dwóch dużych graczy: Telezakupy Mango z Sopotu, właściciel całodobowego kanału telewizyjnego, i poznański TV Promotion Direct, w telewizji występujący pod nazwą TV Market - Top Shop.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu