BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szwaj Agnieszka
Title
Prosto do celu
Source
Gazeta Bankowa, 2005, nr 29, s. 20-21
Keyword
Marketing precyzyjny, Marketing bezpośredni, Komunikowanie marketingowe
Precision marketing, Direct marketing, Marketing communication
Abstract
Marketing precyzyjny to nowy sposób podejścia do komunikacji rynkowej i działalności biznesowej. Być może najskuteczniejszy z tych, które do tej pory wymyślono. W każdym razie - coraz popularniejszy. W artykule przedstawiono zalety marketingu bezpośredniego oraz omówiono przykłady wykorzystywania tej metody marketingowej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu