BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Berner Robert, Kiley David
Title
Globalne marki
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 15-16 (179-180), s. 36-42
Keyword
Ranking przedsiębiorstw, Przedsiębiorstwo międzynarodowe, Marka przedsiębiorstwa
Ranking of companies, International enterprise, Enterprise's brand
Note
Zawiera ranking "100 najcenniejszych marek"
Abstract
Business Week i Interbrand oceniają firmy, które najlepiej budują wizerunek swoich marek. Firmy, które zyskały najwięcej, przywiązują wagę do największych niuansów i dbają o spójną tożsamość marki w ramach każdego produktu, rynku oraz w kontakcie z klientem. Najlepsi twórcy marek prowadzą bardzo kreatywną autopromocję. W tegorocznym rankingu najlepiej wypadły spółki technologiczne i finansowe. Amerykański eBay wyprzedził o kilka miejsc Apple'a, na tych samych pozycjach co rok wcześniej znalazły się Samsung i HSBC, a do megabanku dołączył finansowy gigant - UBS. Natomiast najbardziej straciło Sony, nie najlepiej też wiodło się bankowi Morgan Stanley, producentowi samochodówVolkswagen, producentowi dżinsów Levi's i firmie komputerowej Hewlett-Packard.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu