- Author
- Ankiel-Homa Magdalena, Olejniczak Tomasz
- Title
- Możliwości kształtowania wartości produktu przez producentów - wybrane aspekty
- Source
- Przegląd Organizacji, 2005, nr 7-8, s. 54-57, bibliogr. 6 pozycji
- Keyword
- Produkt, Wartość dla klienta, Strategia produktu, Potrzeby człowieka
Product, Value to customer, Product strategy, Human needs - Abstract
- Artykuł poświęcony jest wartości produktu, której tworzenie stało się obecnie priorytetowym celem działań przedsiębiorstw. Dostarczenie klientowi satysfakcji odbywa się poprzez sprzedanie mu odpowiedniej wartości. Wartość jest naczelnym elementem łańcucha sprzedaży, a często jest ważniejsza od samego produktu czy usługi.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- DOYLE P., Marketing wartości, Feiberg SJA, Warszawa 2003.
- KALL J., Silna marka, PWE, Warszawa 2003.
- SZYMURA-TYC M., Zarządzanie przez wartość dla klienta - budowa wartości firmy, http://www.zti.com.pl/instytut/ pp/referaty/ref4_full.html
- SLYWOTZKY J., MORRISON D.J., ANDELMAN D., Strefa zysku, PWE, Warszawa 2000.
- Tajniki marketingu, LIBER, Warszawa 2001.
- Zarządzanie produktem, red. B. SOJKIN, PWE, Warszawa 2004.
- Cited by
- ISSN
- 0137-7221
- Language
- pol