- Author
- Szwałek Krzysztof
- Title
- Biznes przez telefon
- Source
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 46-47
- Keyword
- Usługi telekomunikacyjne, Telemarketing
Telecommunications services, Telemarketing - Company
- Telekomunikacja Polska SA (TP SA)
- Abstract
- Szefów drobnych biznesów odstrasza wizja kontaktu z czołowym polskim operatorem telekomunikacyjnym, bo ten kojarzy im się wyłącznie z horrendalnymi cenami. W przypadku telemarketingu koszty połączeń stanowią zaledwie 20-30 proc. wydatków. Korzyści z odbierania telefonów będą niewielkie, jeśli infolinia nie będzie co najmniej ulgowa, a to też oznacza wydatki. Zamiast więc bać się współpracy z TP SA, warto się skupić na efektywnym wykorzystaniu samego narzędzia.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol