BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szwałek Krzysztof
Title
Biznes przez telefon
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 46-47
Keyword
Usługi telekomunikacyjne, Telemarketing
Telecommunications services, Telemarketing
Company
Telekomunikacja Polska SA (TP SA)
Abstract
Szefów drobnych biznesów odstrasza wizja kontaktu z czołowym polskim operatorem telekomunikacyjnym, bo ten kojarzy im się wyłącznie z horrendalnymi cenami. W przypadku telemarketingu koszty połączeń stanowią zaledwie 20-30 proc. wydatków. Korzyści z odbierania telefonów będą niewielkie, jeśli infolinia nie będzie co najmniej ulgowa, a to też oznacza wydatki. Zamiast więc bać się współpracy z TP SA, warto się skupić na efektywnym wykorzystaniu samego narzędzia.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu