BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szwałek Krzysztof
Title
Trafiony@Klient.pl
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 48
Keyword
Marketing internetowy, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Marketing mobilny, Marketing bezpośredni
e-marketing, Direct marketing tools, Mobile marketing, Direct marketing
Abstract
Marketing e-mail najczęściej przybiera formę newslettera. Klient musi czuć, że go potrzebuje. E-mailing to jedno z najtańszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Ale absolutnie nie znaczy to, że wiadomości można wysyłać każdemu, kto znalazł się w naszej bazie danych - w przekonaniu że chybienie celu nie będzie kosztować. Punktem wyjścia do kampanii e-mailingowej jest oczywiście sensowna baza danych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu