- Author
- Szwałek Krzysztof
- Title
- Trafiony@Klient.pl
- Source
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 48
- Keyword
- Marketing internetowy, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Marketing mobilny, Marketing bezpośredni
e-marketing, Direct marketing tools, Mobile marketing, Direct marketing - Abstract
- Marketing e-mail najczęściej przybiera formę newslettera. Klient musi czuć, że go potrzebuje. E-mailing to jedno z najtańszych narzędzi marketingu bezpośredniego. Ale absolutnie nie znaczy to, że wiadomości można wysyłać każdemu, kto znalazł się w naszej bazie danych - w przekonaniu że chybienie celu nie będzie kosztować. Punktem wyjścia do kampanii e-mailingowej jest oczywiście sensowna baza danych.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol