BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Machowiak Jarosław
Title
Blondyn dźwignią handlu
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 12 (176), s. 72-73
Keyword
Reklama, Marketing
Advertising, Marketing
Abstract
Reklama musi być jak dobra zupa. Nie wolno jej przesolić. I nie ma znaczenia, czy gotuje ją kobieta, czy mężczyzna. Liczba prezentowanych z przymrużeniem oka bohaterów i bohaterek reklam jest mniej więcej zbliżona. kobiety nie mają powodów do narzekania, że są w jakiś szczególny sposób wyróżnione. Blondynek jest tyle samo co blondynów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu