BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Modliński Witold
Title
Od TQM recepta na klienta
Source
Bank, 2005, nr 3, s. 20-23
Keyword
Zarządzanie przez jakość, Obsługa klienta, System zarządzania jakością
Total Quality Management (TQM), Customer service, Quality management systems
Abstract
Jakość usług finansowych w Polsce wciąż pozostawia dużo do życzenia. Artykuł odpowiada na pytanie jak uzyskać zadowolenie klienta, przy jednoczesnym uzyskaniu polepszenia funkcjonowania organizacji, w tym i wyników finansowych. Autor przedstawia jednocześnie ideę TQM, w założeniach której wszystkie systemy, zadania, cele i mierniki są tak obmyślane, by uzyskać poprawę zadowolenia klienta.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1230-9125
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu