BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Poćwiardowski Mariusz
Title
Preferencje i kierunki rozwoju Polskich Linii Kolejowych w świetle badań satysfakcji klienta
Source
Przegląd Komunikacyjny, 2005, nr 10, s. 15-21
Keyword
Transport kolejowy, Obsługa klienta, Wizerunek przedsiębiorstwa, Infrastruktura kolei, Usługi transportowe, Jakość usług
Railway transport, Customer service, Company image, Rail infrastructure, Transport services, Quality of services
Company
Polskie Linie Kolejowe SA
Abstract
W drugim kwartale 2005 r. w Katedrze Logistyki Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu im. Mikołaja Kopernika w Toruniu przeprowadzono badania satysfakcji przewoźników z korzystania z usług Zakładów Infrastruktury Kolejowej. Podstawowym celem badania była ocena jakości i efektywności współpracy prywatnych przewoźników kolejowych z zarządcami infrastruktury kolejowej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Cited by
Show
ISSN
0033-2232
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu