BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Seweryn Iwona
Title
Świeży powiew Ozone : W biznesie: Ciuchy dla młodzieży
Source
Businessman Magazine, 2005, nr 7, s. 30-31
Keyword
Przemysł odzieżowy, Marka produktu, Wyroby markowe, Rynek odzieżowy, Sprzedaż produktu, Charakterystyka przedsiębiorstwa
Clothing industry, Product brand, Brand products, Clothing market, Product sales, Company characteristics
Company
Ozone
Abstract
Łódź staje się znów ziemią obiecaną dla wielu przedsiębiorców. Miasto, kojarzone do niedawna z upadającym przemysłem lekkim, jest teraz miejscem sukcesów małych i średnich firm, które kontynuując tradycję zainwestowały w rynek odzieżowy. Tu bowiem w 2003 r. powstała nowa marka ubrań przeznaczonych dla młodzieży - Ozone. Dziś sprzedawana jest w 230 sklepach w Polsce, a także na Ukrainie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0867-1389
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu