BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Styczek Dariusz, Omachel Radosław
Title
Wyblakłe ikony
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 15-16 (179-180), s. 46-48
Keyword
Ranking przedsiębiorstw, Marka produktu
Ranking of companies, Product brand
Company
Polar SA, Vistula SA, Americanos, Hoop, Goplana, Malma Sp. z o.o., MK Cafe & Tea, Wittchen, Optimus SA
, , , , , , , ,
Abstract
Nie wszystkie marki skorzystały na poprawie koniunktury gospodarczej. Business Week wskazał dziewięć marek, które tracą blask lub co najmniej nie wykorzystują potencjału, który w nich tkwi. Wybraną dziewiątkę marek podzielono na trzy grupy: staruszki - to "nobliwe damy" narodzone we wczesnym PRL-u, które nie mają przewagi nad konkurencją: Polar i Vistula, kolejne to sieroty - marki zaniedbane przez właścicieli, choć z dobrą przeszłością i dużym potencjałem: Optimus, Hoop, Americanos, Malma, Wittchen, oraz ostatnia grupa - dzieci niechciane, marki spisane przez właścicieli na straty: Goplana i MK Cafe.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu