- Author
- Styczek Dariusz, Omachel Radosław
- Title
- Wyblakłe ikony
- Source
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 15-16 (179-180), s. 46-48
- Keyword
- Ranking przedsiębiorstw, Marka produktu
Ranking of companies, Product brand - Company
- Polar SA, Vistula SA, Americanos, Hoop, Goplana, Malma Sp. z o.o., MK Cafe & Tea, Wittchen, Optimus SA
, , , , , , , , - Abstract
- Nie wszystkie marki skorzystały na poprawie koniunktury gospodarczej. Business Week wskazał dziewięć marek, które tracą blask lub co najmniej nie wykorzystują potencjału, który w nich tkwi. Wybraną dziewiątkę marek podzielono na trzy grupy: staruszki - to "nobliwe damy" narodzone we wczesnym PRL-u, które nie mają przewagi nad konkurencją: Polar i Vistula, kolejne to sieroty - marki zaniedbane przez właścicieli, choć z dobrą przeszłością i dużym potencjałem: Optimus, Hoop, Americanos, Malma, Wittchen, oraz ostatnia grupa - dzieci niechciane, marki spisane przez właścicieli na straty: Goplana i MK Cafe.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol






