BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Nussbaum Bruce
Title
Bądź kreatywny
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 15-16 (179-180), s. 56-62
Keyword
Innowacyjność przedsiębiorstw, Innowacje, Innowacyjność, Kreatywność
Enterprise innovation, Innovations, Innovative character, Creativity
Note
Zawiera ranking: "20 najbardziej innowacyjnych firm na świecie".
Abstract
Na naszych oczach powstaje nowy model korporacyjny, który za sprawą nacisku na kreatywność i innowacje może stać się nowym sposobem na osiąganie wzrostu. Coraz częściej najważniejszą umiejętnością jest kreatywność - kontrolowana przez prawą półkulę mózgu sfera, którą operatywne firmy wykorzystują do generowania wyższych przychodów. Nie liczy się już tylko matematyka i inne nauki ścisłe, a twórcze myślenie, wyobraźnia i przede wszystkim - innowacja. Największym wyzwaniem dla menedżerów będzie przestawienie się na nową filozofię działania. Istotna stanie się strategia projektowa i proces innowacyjny ukierunkowany na potrzeby klienta.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu