- Author
- Omachel Radosław, Styczek Dariusz
- Title
- Rynek rośnie jak na drożdżach
- Source
- Business Week - edycja polska, 2005, nr 18 (182), s. 44-47
- Keyword
- Public relations, Reklama, Agencje public relations
Public relations, Advertising, Public relations agencies - Note
- Zawiera tabele: [1] Największe firmy PR w Polsce, [2] Średnie przychody agencji PR w mln euro (w wybranych krajach Europy).
- Abstract
- Rynek public relations rozwija się dwa-trzy razy szybciej niż reklama. Jest to wynikiem dobrej koniunktury gospodarczej, ale także światowego trendu odchodzenia od reklamy na rzecz PR. Polski PR jest mocno skoncentrowany w Warszawie - poza stolicą siedziby nie ma żadna większa agencja. Pod względem rentowności polskie agencje pozostają w tyle nie tylko za europejskimi liderami, ale także krajami naszego regionu. Mimo to, dzięki coraz lepszej kondycji polskich firm usługi PR są coraz bardziej dostępne, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Cited by
- ISSN
- 1642-6770
- Language
- pol






