BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Omachel Radosław, Styczek Dariusz
Title
Rynek rośnie jak na drożdżach
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 18 (182), s. 44-47
Keyword
Public relations, Reklama, Agencje public relations
Public relations, Advertising, Public relations agencies
Note
Zawiera tabele: [1] Największe firmy PR w Polsce, [2] Średnie przychody agencji PR w mln euro (w wybranych krajach Europy).
Abstract
Rynek public relations rozwija się dwa-trzy razy szybciej niż reklama. Jest to wynikiem dobrej koniunktury gospodarczej, ale także światowego trendu odchodzenia od reklamy na rzecz PR. Polski PR jest mocno skoncentrowany w Warszawie - poza stolicą siedziby nie ma żadna większa agencja. Pod względem rentowności polskie agencje pozostają w tyle nie tylko za europejskimi liderami, ale także krajami naszego regionu. Mimo to, dzięki coraz lepszej kondycji polskich firm usługi PR są coraz bardziej dostępne, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu