BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Styczek Dariusz
Title
Zostały tylko marka i długi
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 20 (184), s. 26-28
Keyword
Upadłość przedsiębiorstwa, Zarządzanie przedsiębiorstwem
Enterprise bankruptcy, Enterprise management
Note
Zawiera wykres: "Historia upadku Swarzędza SA"
Company
Swarzędzka Fabryka Mebli
Abstract
W artykule przedstawiono kryzysową sytuację firmy Swarzędz SA. Nowy prezes musi zdobyć 34,5 mln zł. Jeśli się nie uda, firma ogłosi bankructwo. Jego plan jest prosty - firma pozbędzie się zbędnego majątku i zredukuje koszty oraz skoncentruje się na produkcji najbardziej rentownych linii. Kluczem do sukcesu ma jednak być zmiana modelu biznesowego - firma ma się zająć projektowaniem i sprzedażą. W artykule zamieszczono także analizę SWOT.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu