BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Elgin Ben
Title
U steru fabryki pomysłów Google'a
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 21 (185), s. 54-56
Keyword
Innowacje, Innowacyjność, Osobowość kierownika, Zarządzanie przedsiębiorstwem, Wyszukiwarki internetowe
Innovations, Innovative character, Manager personality, Enterprise management, Internet search engine
Company
Google Inc.
Abstract
W artykule przedstawiono sylwetkę Marissy Mayer, która w Google jest dyrektorem oddziału sieciowych produktów konsumenckich, choć ta nazwa stanowiska nie oddaje w pełni jej władzy i wpływów, które zdobyła jako "mistrz innowacji". Uczestniczy w opracowywaniu wszystkich rozwiązań, z których korzysta przeciętny użytkownik Google'a, pomaga w selekcji nowych pomysłów, które zasługują na uwagę założycieli koncernu. Mayer nie zajmuje się wszystkim sama. Sukces Google'a opiera się m.in. na przekonaniu, że dobre pomysły mogą i powinny pochodzić ze wszystkich dostępnych źródeł. Marissa Mayer uważa, że podstawą wprowadzania innowacji jest odwaga. Jednym natomiast z jej sposobów trzymania wszystkiego w ryzach jest budowanie familijnej atmosfery w koncernie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu