BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Reymer-Goździewicz Aleksandra
Title
Marki własne dyskontują sukces (cz.III)
Source
Marketing w Praktyce, 2005, nr 11, s. 37-39
Keyword
Marka produktu, Marka handlowa, Strategia produktu, Strategia marketingowa, Pozycjonowanie marki
Product brand, Private label, Product strategy, Marketing strategy, Brand positioning
Abstract
W niniejszej części cyklu zaprezentowano przykłady, w jaki sposób producenci dóbr markowych operujący w ramach sektora FMCG mogą wykorzystać "Macierz Strategicznego Pozycjonowania Kategorii" podczas definiowania swojej strategii.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu