BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Yang Catherine, Hamm Steve, Hof D. Robert, Mullaney Timothy J., Kiley David, Woyke Elizabeth
Title
Raport specjalny: WebSmart 50
Source
Business Week - edycja polska, 2005, nr 23 (187), s. 46-57
Keyword
Internet, Zarządzanie, Sieci komputerowe, Nowe technologie, Witryny internetowe, Marketing, Serwis internetowy
Internet, Management, Computer networks, High-tech, Internet websites, Marketing, Website
Abstract
Sieć zdominowała przeróżne obszary działalności firm z całego świata. Niektóre przedsiębiorstwa uzyskują dostęp do danych, z którymi nie zetknęły się nigdy wcześniej, następnie udostępniają te informacje klientom. Technologie rozwijają się w błyskawicznym tempie. Tegoroczna edycja WebSmart 50 pokazuje, że jeszcze ważniejszym zjawiskiem jest wpływ technologii na tradycyjne relacje, które ponownie należy zdefiniować. Większość rozwiązań dotyczy praktycznych aspektów zarządzania firmą. Można je jednak wdrażać nie tylko w przedsiębiorstwach. W raporcie przedstawiono rozwiązania w obszarze: obsługi klientów, zarządzania, współpracy, racjonalizacji, marketingu i nowości z laboratorium.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1642-6770
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu