BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Guryn Halina
Title
Zadowolony personel - zadowolony gość (2)
Source
Personel i Zarządzanie, 2005, nr 11, s. 30-34
Keyword
Standardy HRM, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Inwestowanie w kapitał ludzki
HRM standards, Human Resources Management (HRM), Investments in human capital
Company
Le Royal Meridien Bristol
Abstract
W drugiej części artykułu zwrócono uwagę na zmiany w systemie ocen pracowniczych, systemie motywowania i nagradzania, badania satysfakcji pracowników. Podsumowano korzyści z wprowadzenia standardów "Investors in People" w warszawskim hotelu Bristol.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu