BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Cander-Karolewska Ewa
Title
Kiedy warto postawić na citylighty?
Source
Marketing w Praktyce, 2005, nr 8, s. 64-66
Keyword
Reklama, Reklama zewnętrzna, Kampanie reklamowe
Advertising, Outdoor advertising, Advertising campaign
Abstract
Na podstawie wyników z badania przeprowadzonego w styczniu 2005 r. przez firmę reklamy zewnętrznej AMS SA wraz z polskim tygodnikiem "Polityka" wysoko oceniono skuteczność citylightów w wiatach przystankowych. wnioski te mogą być przydatne przy wyborze medium reklamy.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu