BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Karwacka Maja
Title
Co motywuje marketingowców?
Source
Marketing w Praktyce, 2005, nr 8, s. 56-59
Keyword
Płace, Rynek płac, Analiza rynku, Dział marketingu
Wages, Wages on the market, Market analysis, Marketing department
Abstract
Wyróżniono wynagrodzenie i system dodatków pozapłacowych jako ważny element polityki motywacyjnej przedsiębiorstwa. Przedstawiono wyniki badania wynagrodzeń (AG TEST HR z Krakowa), w którym analizowano firmy z kapitałem polskim i zagranicznym, większe i mniejsze, z sektora handlowego, usługowego i produkcyjnego. Szczególną uwagę poświęcono analizie wynagrodzenia w pionie marketingowym.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu