BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dziekoński Michał
Title
Strategia STP w Excelu
Source
Marketing w Praktyce, 2005, nr 8, s. 34-37
Keyword
Planowanie marketingowe, Plan marketingowy, Analiza marketingowa, Excel
Marketing planning, Marketing plan, Marketing analysis, Excel
Abstract
Opisano schemat planu marketingowego w Excelu dla konkretnej Strategicznej Jednostki Biznesu - w zakresie segmentacji i pozycjonowania (plan STP). Przyjrzano się bliżej profilowaniu klientów, wyboru rynku docelowego oraz opracowaniu map pozycjonowania i konkurencji.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu