BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Meinardi Dominika
Title
Media PRO bliżej klienta
Source
Marketing w Praktyce, 2005, nr 12, s. 6-8
Keyword
Rynek reklamy, Środki masowego przekazu, Reklama, Reklama w mass mediach
Advertising market, Mass media, Advertising, Advertising in mass media
Abstract
Przedstawiono jak przebiega ewolucja w wykorzystywaniu nośników reklamowych. Podkreślono, iž nadeszła era dominacji mediów PRO (prasa, radio, outdoor i inne). Przeanalizowano, co wpłynŠło na zmianŠ w podejściu odbiorców do mediów m.in. do reklamy telewizyjnej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu