BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wincek Eugeniusz, Broniarek Sławomir, Jednorowski Dominik
Title
Jak podeprzeć dwa filary
Source
Gazeta Bankowa, 2005, nr 49, s. 20-24
Keyword
Bankowość, Fundusze emerytalne, Reforma systemu emerytalnego, System emerytalny
Banking, Pension funds, Pension system reform, Pension schemes
Abstract
Na silnie nasyconym rynku usług finansowych pozostało już niewiele pól, na których banki mogą szukać szansy na osiągnięcie realnej przewagi konkurencyjnej. Jedną z takich potencjalnych możliwości jest usprawnienie procedur obsługi reklamacji i krytycznych uwag klienta. Uwagi klientów zawsze stanowią dla firmy cenne źródło danych, na podstawie których można znaleźć potencjalne obszary wprowadzenia usprawnień. Artykuł przedstawia praktyczne metody prowadzenia reklamacji i rozwiązywania spraw konfliktowych i spornych w bankowości.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu