BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Fazlagić Amir Jan
Title
Wiedzieć znaczy móc
Source
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 7, s. 15-19
Keyword
Wiedza, Kapitał ludzki, Zarządzanie wiedzą, Organizacje uczące się, Wiedza ukryta, Zarządzanie wiedzą klienta
Knowledge, Human capital, Knowledge management, Learning organisations, Tacit knowledge, Customer Knowledge Management (CKM)
Note
Zawiera tabele: [1] Ocena obszarów wiedzy i ignorancji, [2] Procesy zarządzania wiedzą w banku, [3] Controlling wiedzy w banku
Abstract
W artykule zwrócono uwagę na potrzebę wprowadzenia systemów zarządzania wiedzą klienta w firmach, które oferują obsługę osobistą. Liderem we wdrażaniu takich rozwiązań są banki detaliczne. Na podstawie ich działalności omówiono wymiary wiedzy: czasowy, tworzenia wartości, merytoryczny oraz strukturalny. Zaprezentowano jak kontrolować poziom jakości wiedzy w firmie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu