BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Piec Tomasz
Title
Rosnąca siła presellingu
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 18-20
Keyword
Komunikowanie marketingowe, Pozycjonowanie, Merchandising, Strategia sprzedaży, Innowacje w sprzedaży
Marketing communication, Positioning, Merchandising, Sales strategy, Innovations in sales
Abstract
Zdaniem autora artykułu preselling powinien być rozpatrywany nie tylko jako forma sprzedaży, ale także jako jeden z ważnych elementów obsługi klienta i budowania dobrych relacji z odbiorcami pośrednimi. Dlatego przedsprzedaż musi odznaczać się kompleksową obsługą przedstawiciela, który doskonale zna portfolio produktów firmy. Tylko w ten sposób jest w stanie zaprezentować całościową ofertę dostosowaną do unikalnych potrzeb klienta.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu