BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Zbiegniewski Paweł
Title
Snajperzy marketingu
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 42-45
Keyword
Komunikowanie marketingowe, Marketing precyzyjny, Globalizacja, Pozycjonowanie marki, Analiza marketingowa
Marketing communication, Precision marketing, Globalization, Brand positioning, Marketing analysis
Abstract
Autor, patrząc z perspektywy minionego roku, zauważa, że sporo się w marketingu firm zmieniło. Coraz więcej marek stara się plasować komunikacyjnie i produktowo w coraz bardziej dopasowane grupy odbiorców, czyli przeznaczać maksimum środków na skuteczne docieranie. Takie działania nazwać wypada marketingiem snajperskim. Autor przypomina, że jego konieczność przewidział David Ogilvy, zalecając - „Docieraj do tych, którzy się liczą, a nie licz tych, do których docierasz”.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu