BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Szufranowski Jakub
Title
Zwabić klienta do sieci
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 50-53
Keyword
Reklama w internecie, Formy reklamy, Nowe technologie, Komunikowanie człowiek-komputer, Reklama multimedialna
Internet advertising, Advertising forms, High-tech, Human-computer system, Multimedia advertising
Abstract
Artykuł traktuje o perspektywach, jakie w niedalekiej przyszłości pojawią się w branży reklamowej w związku z rozwojem internetu. Autor pisze, że wszystko, co sprzyja aktywności użytkowników, zachęcając ich do współpracy między sobą i do współtworzenia treści serwisów internetowych, wydaje się być bardzo obiecujące, dając przedsmak olbrzymich możliwości drzemiących w internecie. Jego zdaniem internet, jako najbardziej demokratyczne medium jest równocześnie w pełni interaktywny, pozwalając odbiorcy na uzyskiwanie takich informacji, jakie w danym momencie są mu potrzebne. Personalizując przekaz informacyjny i dbając zarówno o jego aktualność, jak i o atrakcyjność, a także różnicując formy przekazu, tego samego wymaga od reklamy. W tekście znajdują się także informacje na temat obecnych form reklamy w sieci i nowe pomysły z tego zakresu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu