BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sadowski Robert
Title
Nieetyczne pozycjonowanie stron
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 60-63
Keyword
Wyszukiwarki internetowe, Pozycjonowanie, Serwis internetowy, Etyka biznesu, Kodeks etyki
Internet search engine, Positioning, Website, Business ethics, Code of ethics
Abstract
Autor informuje, że w chwili obecnej nie ma uregulowań prawnych, mówiących o tym, jakie działania pozycjonerskie są dozwolone, a jakie zakazane. Kto wdroży bądź zleci wdrożenie lepszych technik, będzie na wyższych miejscach w wynikach wyszukiwania. A pozycja, jak wiadomo, ma kluczowe znaczenie. Ale to nie do końca prawda. Autor pisze, że nad wszystkim czuwają ludzie pracujący w wyszukiwarkach oraz specjalne algorytmy mające na celu przeciwdziałanie nieuczciwym czy nieetycznym technikom pozycjonerskim. Każda wyszukiwarka działająca na polskim rynku ma swój regulamin, z którego jasno wynika, co wolno, a czego nie wolno robić w zgłaszanych stronach www.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu