BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dąbrowska Julita, Łuczak Sebastian, Trochimiuk Paweł
Title
Polski PR - stan obecny
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 72-75
Keyword
Public relations, Agencje public relations, Struktura rynku, Koniunktura gospodarcza, Organizacje uczące się
Public relations, Public relations agencies, Market structure, Business trends, Learning organisations
Abstract
Zdaniem autorów raportu, polski rynek PR ma się coraz lepiej, a zagraniczne sieciowe agencje PR coraz częściej interesują się naszym krajem. Zwiększające się budżety przeznaczane na PR oraz coraz wyższe wymogi stawiane agencjom przez klientów spowodowały ten wyraźny wzrost zainteresowania Polską. Wnioski płynące z raportu są takie, że udział agencji sieciowych na naszym rynku rośnie, chociaż zdecydowanie prym wciąż wiodą agencje lokalne z polskim kapitałem, zazwyczaj zrzeszone lub afiliowane przy jakiejś międzynarodowej sieci. Trend wycofywania się światowych potęg z afiliacji na rzecz kupna polskiej agencji czy założenia oddziału jest jednak zauważalny i prawdopodobnie będzie postępował.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu