BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dobosz Arkadiusz, Andrzejczyk Marcin
Title
Kapitał ludzki
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 5, s. 90-93
Keyword
Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Komunikowanie marketingowe, Rekrutacja pracowników, Kapitał ludzki, Wartość marki
Communication in organisation, Marketing communication, Employee recruitment, Human capital, Brand value
Abstract
Autorzy zwracają uwagę, że w czasach coraz bardziej zaostrzającej się walki konkurencyjnej, rosnącej presji czasu i nasilającej się gonitwy za tworzeniem coraz to nowszych i lepszych modeli produktów firmy skupiają się na komunikacji na zewnątrz, zaniedbując równie ważny przepływ informacji do wewnątrz. Tymczasem zdaniem autorów kluczem do sukcesu na obydwu polach jest umiejętnie dobrany, kompetentny, zmotywowany, rozumiejący wizję i misję marki, i co najważniejsze, wierzący w nią kapitał ludzki. Jeszcze kilkanaście lat temu budowanie marek opierało się na przekonywaniu konsumentów o przewadze funkcjonalnej danej marki nad innymi. Obecnie marketerzy starają się przekonać konsumentów do swojej marki, akcentując jej emocjonalną wartość. Autorzy przekonują, że kluczem do sukcesu tej strategii jest spójność wewnętrznych komunikatów firmy z tymi, które firma emituje na zewnątrz.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu